شهرکادو

ارسال هدیه به سراسر ایران

شهرکادو

ارسال هدیه به سراسر ایران

ارسال گل به آمریکا

اگر در ایران یا هر کجای دنیا زندگی می‌کنید و عزیزانی دارید که در آمریکا زندگی می‌کنند، اجازه ندهید که بعد مسافت و اختلاف زمان، بین شما و عزیزانتان فاصله بیندازد. شهرکادو امکانی فراهم کرده که بتوانید از هر کجا برای عزیزانتان، امکان ارسال گل به آمریکا را داشته باشید.
گاهی در زندگی لحظه‌هایی پیش می‌آید که بیان احساس سخت می‌شود. درست زمانی که فقط کلمات، تنها امکان شما برای ارتباط با عزیزانتان است؛ گل‌ها قدرت بیان هزاران احساس را دارند. گل‌ها حقیقی‌ترین زبان عشق هستند. پس با وجود امکان ارسال گل به امریکا می‌توانید هر نوع احساسی را که از نزدیک قادر به ابراز آن نیستید، بیان کنید: همدردی، محبت، خوشحالی، معذرت‌خواهی، شاد کردن دیگران و...
سایت شهر کادو پس از ثبت سفارش شما، از طریق متخصصین خود شروع به آماده‌سازی سفارش شما با بهترین و تازه‌ترین گل‌های مورد نظرتان خواهد نمود و سپس خواسته شما برای ارسال دسته گل به آمریکا را در سریع‌ترین زمان انجام خواهد داد.
با کمک شهر کادو می‌توانید هرکسی را در هر جای این دنیا به‌راحتی خوشحال کنید. با امکان ارسال گل به آمریکا، برای همه هموطنان داخل و خارج ایران مسیری هموار آماده شده، تا دیگر، مناسبت‌ها را از دست ندهید و زمانی که در کنار عزیزانتان نیستید، گل‌ها به‌جای شما در کنار آن‌ها زندگی کنند و تا زمانی که عطر آن‌ها در فضا می‌پیچد حضورتان در نزد عزیزانتان لمس شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد